zaterdag 29 september 2012

Dag Ysai

Vandaag heb ik mijn lieve broertje uitgezwaaid. Nou ja, broerTJE...een boom van een kerel is het. Met een piepklein hartje.
Mijn broertje gaat namelijk 1 jaar een master doen in South End, op 3 kwartier afstand van Londen.
Ik ben jaloers. Maar echt.

Ten eerste: LONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Denk hier een oeloeboeloe dansje bij en een irritant blij gezicht en uiteindelijk een rood aangelopen kop).

Ten tweede: Ik wil ook weg van hier en studeren in het buitenland. Helaas ben ik saai en woon ik in Tilburg.

Ten derde: Mijn broertje heeft altijd gezegd dat ie rijk wil worden. Ik wilde schrijfster, politieagente, actrice en zangeres worden (goeie eenduidige visie) maar mijn broertje wilde rijk worden. Nou denk ik dat het hem nog serieus gaat lukken ook. Hij heeft een vlotte babbel, doorzettingsvermogen, kennis en goede ideeën. Met de master die hij gaat doen wordt hij alleen maar beter (gericht op ondernemerschap). En ik gun het hem heel erg!

Ten vierde: Online marketing is waar hij op dit moment mee bezig is. Omdat hij ook een sportfanaat is, heeft hij met een vriend van hem het volgende idee bedacht. Checkkkkk:
http://www.hetgymbalgeheim.nl/ (Ja inderdaad, ge kunt de groeten uit Brabant krijgen)

Ten vijfde: Ik mis 'm nu al.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten