vrijdag 14 september 2012

Homoseksualiteit is een zonde

Begrijp me niet verkeerd. Ik zou zoiets NOOIT zeggen!
Ik sta niet achter deze uitspraak, ik begrijp niet dat mensen achter deze uitspraak kunnen staan en ik snap al helemaal niet hoe iemand ooit zo'n uitspraak bedacht heeft kunnen hebben.

Iedereen verdiend het om gelukkig te zijn en of dat nou met een man of een vrouw is (voor mijn part een driebenige hond met een pusoog): WHO CARES?!
De regering van Kameroen 'cares' blijkbaar wel.
Roger zit al een jaar in de gevangenis omdat hij een andere man een sms heeft gestuurd met "I'm very much in love with you". Dat zou toch heerlijk moeten zijn? Je moet kunnen genieten van het feit dat je verliefd bent en je kunnen verheugen op de tijd die je met diegene gaat doorbrengen.
In plaats daarvan werd Roger in een cel gegooid in verschrikkelijke onhygiënische omstandigheden en werd hij blootgesteld aan misbruik van bewakers. Hij heeft daar inmiddels een jaar doorgebracht en er staan hem nog 2 jaren te wachten. Ik vind het ver-schrik-ke-lijk!

(Oh ja, en mensen die met 'homo' of 'vuile flikker' schelden moeten we met z'n allen ook een rotschop verkopen. Of laten rennen over een straat vol bananenschillen ("GLIJ UIT! GLIJ UIT! GLIJ UIT!").
Of laten hinkelen over een koord zonder vangnet. Of slaan met een stoel. Of met hun gezicht in een open kont duwen. Of...right: m'n punt is gemaakt.)

Lieve mensen, help Roger de cel uit en teken de petitie! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten