donderdag 20 september 2012

Zeik niet zo!

Soms gebeurt er iets waardoor alles waar je je ooit zorgen om maakte, in het niet valt.
De laatste tijd zijn er best veel mensen overleden in mijn omgeving. Die kende ik niet altijd goed maar toch zijn dat dan de momenten waarop je je beseft hoe goed je het eigenlijk hebt.

Zo'n moment had ik ook gisterenavond. Ik kwam thuis en ging nog even zitten niksen op m'n laptop. Vaak betekent dat bij mij YouTube filmpjes kijken, ter vermaak. En toen stuitte ik op de volgende:

Waarom in vredesnaam maak ik me druk om nutteloze dingen?! (<-- klik aan)

Ik werd zo geraakt door deze jongen en zijn verhaal; het was big time janken geblazen om half 2 's nachts. Vanmorgen keek ik er nogmaals naar en weer schoot ik vol.
Wat vinden jullie ervan? Aren't we the luckiest son of a bitches in the whole wide world?!



www.nadeche.net
Een betere zangeres in 5 weken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten