donderdag 4 oktober 2012

McMood

Ik had van 19:00 tot 20:00 zangles in de Mortel (say whaaat?!) dus ik moest een eindje rijden.
En aangezien ik al om 17:00 gegeten had, begon mijn maag op de terugweg behoorlijk te rommelen.
Een gele M sprong op mijn netvlies. "Niet aan toegeven, niet aan toegeven", dacht ik.
Maar ik ben een zwak mens. 

Zo zwak dat ik zelfs ben omgereden om langs de Mac te gaan. In m'n eentje.
Niet dat ik dan om de honger te stillen een klein hamburgertje neem, of een paar kipnuggets. 
Nee hoppatee: een Mc Mood menu met een milkshake banaan en frietsaus. 
En die Mc Mood is GROOT. En lekker. Kut.
Al zag het ei wat er op zat er wel playmobile-achtig uit, het smaakte me vervelend lekker. Voor m'n eigen gemoedsrust heb ik 2 happen laten liggen (maar daarna uiteraard wel nog een bak friet achterover gegooid...).



Maar voordat ik aan dit maal kon beginnen moest ik eerst langs een clown achter 'het eerste raam'.
"Goeeeeeeeeeedenavond, WELkom bij McDonalds. Mag ik uw bestelling alsjeblieft?". 
Toen ik daar aankwam duurde het voor mij al te lang voordat ze het raam opendeed. Ik zat dus al zachtjes scheldend in de auto. Toen het uiteindelijk open ging, zei ze dit:
"HOOOIIIIIII" (op een onaangename frequentie). Uh..hallo. En toen in haar oortje: "Een hele hele hele goedenavond, wuuueeelkom bij McDonalds'. Naast pipo zat een soort Downer die het allemaal ook erg vermakelijk vond. 
Ik wat minder. Ik kreeg namelijk nog 10 cent van haar. 

Maar goed, toen ik eenmaal die gemalen paardenkont en gehakte koeienlul naar binnen zat te werken dacht ik: "Who cares. I'm lovin' it".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten