zondag 7 oktober 2012

Bredase Singelloop

Vandaag heb ik de Bredase Singelloop gelopen, de 5 km. En het was LEUK!!
Ik weet niet of ik ook echt de hele tijd met een blije kop heb gerend of dat ik dat alleen maar dacht maar ik zat verdomde goed in m'n vel (dus vergeet de blog van gisteren).
Het is natuurlijk helemaal geen boeiende afstand maar het was zo tof om nu eens een van de renners te zijn, in plaats van aan de kant te staan. Bovendien was het heerlijk weer! Zonnetje op m'n toeter, kort broekje, strak shirtje (met zo'n echt hardlopersnummer erop gespeld), loeilelijke maar o-zo fijne witte hardloopschoenen, knot op m'n hoofd, muziekje in m'n oren en gaan met die caravaaaan.
De eerste 3 km heb ik rustig aan gedaan en op een constant tempo gelopen. De laatste 2 km ben ik gaan versnellen en de laatste 500 meter heb ik een heuse sprint getrokken. Ik voelde me net zo'n skinny ass Somaliër van tv. Fantastisch. Het resultaat: 30.08 minuten, zo snel had ik eerder niet gerend.

Menschen, ik heb de smaak te pakken. De Warandeloop op 24 en 25 november wordt waarschijnlijk de volgende wedstrijd waar ik aan mee ga doen. Of 10 km al haalbaar is, weet ik niet maar ik ga in ieder geval weer trainen. Hopelijk kan ik dan ook weer finishen met zo'n prachtige kop als deze:


P.S Ook respect voor Lotte die in 38 minuten finishte en Daan die de 10 km liep in 44 minuten (WHAAAT?!)

www.nadeche.net
www.zangoefeningen.nl

1 opmerking: